j u l 2 0 1 8

En fantastisk kl lider mitt sitt slut.
Vi har firat jul hos oss på Trumslagarvägen. En riktigt mysig och lyckad julafton. Mycket god mat, glada spralliga och förväntansfulla barn OCH en tomte som kom.

En drös med julklappar inkl ett par till mig själv. 
Juldagen bestod hemma hos pappa med massa rester, helt slut på kvällen haha. 

Annandagen blev minijul då Anna & hennes Joel kom till årsunda från göteborg. God mat och tidigt hem då Neo somnade i bilen och vi var helt slut.
Joel vaknade med världens kramper i magen och sliter sig inte från toan (som för mig för en vecka sedan) så jag hoppas innerligt att det "bara" är att han ätit för mycket & för olika att magen strejkar! :( 

Nu ska jag sätta igång med att städa, bort med alla tomtar och T V Ä T T A. 






Hoppas ni alla haft en fin jul.