Så himla ovant

Hej. 
Joel jobbade halvdag i måndags då vi skulle till BVC och han på ett möte på stan. I tisdags gick dagen faktiskt fort, gjorde lite nytta hemma, tränade och lagade mat, men igår var det hemskt. Jag och Neo sov till 9.30 (sååå skönt) sen tog jag tag i en massa tråkiga ärenden med företaget, skatteverket, f-kassan m.m innan en 5km lång promenad. Jag städade tvättade och fixade ordning i min garderob och bort med alla gravidkläder. Sen kom svärmor så jag fixade hennes naglar sedan var det dags att börja med maten. Joel kom hem vid 18 (hatar att han är borta 12 timmar om dagen). 
Idag har jag suttt i soffan och fortsatt med viktiga tråkiga saker som f-kassan, folksam, BB och diverse. Senare kommer en kompis och ska färga fransar och bryn, ska städa på övervåningen innan samt ta en powerwalk :) 
Ska köra lite hemmaträning idag också -tråkigt men SÅ välbehövligt!

Neo är helt fantastisk. I måndags var vi hos BVC och över natten fick han sååå ont i magen. sov nog bara 3h den natten. Hon gav oss andra d-vitamindroppar (som jag för övrligt inte vågat ta en då jag tror att det var dom som orsakade hans mage). Eftermiddagen var hemsk när joel var på mötet, han skrek och hade såå ont, jag grät minst lika mycket. Joel skyndade sig hem och hade köpt droppar på apoteket som skulle hjälpa. Magen lugnade sig på kvällen och nu är han mest gasig. Aldrig känt mig så hjälplös i hela mitt liv. Ett sådant litet barn, ett litet liv som inte förstår varför han har ont och att man inte kan göra någonting. HUA! 
 
Jag kan sitta och titta på Neo i timmar, se hur han andas, se hans välformade ansikte, hans långa hår och inse att han är ren perfektion. HUR kan han vara min!?
 
Som alla säger "man glömmer graviditeten och förlossningen" men det har jag definitivt inte gjort.. Det kanske kommer, men.. Det var trots 9 helvetesmånader så värt det. Jag ser inte fram emot det för fem öre igen, men att se denna lilla varselse, och att man kan betyda ALLT för någon, någon som överlever på grund av mig, som äter vad MIN kropp skapar, det... det är något alla borde få och vilja uppleva! 
 
Min älskade son, tänk att jag är mamma, och alltid kommer vara!