vi försöker igen!

Hej på er.
Trogna läsare, eller ja.. ni har inte så mycket att läsa men jag ska försöka ändra på det! 
Efter sommaren ska jag, SKA, njuta av mammaledigheten. Det första halvåret - ja nu har det snart gått ett halvår sedan älsklingen kom, så känns det som att det har bestått av så enormt många måsten. Att jobba, har blivit ca 3 dagar i veckan. Träna 4-6 dagar i veckan. Träffa kompisar, minst en i veckan, åka ut till farmor och farfar en gång i veckan, och så städa och laga mat de fåtal gånger jag varit hemma.

Nu i sommar blir det en del jobb, eftersom Joel tar ut 3 veckors semester så passar jag på att jobba som anställd 8-17 tre dagar i veckan v29 & 30 sedan jobbar jag 8-17 hela v. 31. Men efter det, då ska vi mysa innan lillskrot börjar på dagis. 

Vi har satt ett preldatum för vårat bröllop nu, i juni nästa år! SÅ PIRRIGT!!!!!! 

Ikväll myser jag och neo ensamma hemma då Joel jobbar till 00 på Furuvik. Och jag har såklart lagat storkok till neo, tvättat 2 maskiner, diskat, plockat undan, vikt tvätt och städat i kökslådor. Thats who i am!

Jag skriver snart igen! :)